Archiwum autora: admin

Film z podróży rowerowej

Zapraszamy do obejrzenia filmu z ostatniej podróży rowerowej:

Opublikowano Austria, Chorwacja, Czechy, Francja, Gibraltar, Hiszpania, Maroko, Monako, Polska, Słowacja, Słowenia, Węgry, Włochy | Skomentuj

Hiszpania, Gibraltar, Maroko – kempingowe pogróżki i choroba wagabundów

ZDJĘCIA TUTAJ Prawdopodobnie podróżnym przybywającym z innych stron Granada wydaje się spokojnym, typowo południowym miastem, gdzie najważniejszym punktem dnia jest sjesta, a wszystko inne można zrobić jutro. Jednak po kilku dniach spędzonych w górach, w zaspanych wioskach i andaluzyjskiej dziczy … Czytaj dalej

Opublikowano Gibraltar, Hiszpania, Maroko | 1 komentarz

Hiszpania – spotkanie z Jesusem

ZDJĘCIA TUTAJNiespełna trzydniowy pobyt u Marii dostarczył nam paliwa z wrażeń, które napędzało nas przez kilka kolejnych dni. Wizyta w chacie Jordiego była jednym z tych „wysokooktanowych” przeżyć. Sam Jordi pochodzi z dobrze usytuowanej rodziny, jednak wybrał drogę, która zapewniała … Czytaj dalej

Opublikowano Hiszpania | 2 komentarzy

Hiszpania – porowaty jęzor asfaltu

ZDJĘCIA TUTAJ Mieszkanie Pauliny opuszczaliśmy z zamętem w głowie. Z jednej strony cieszyliśmy się, że znów uciekniemy w ciszę z dala od zgiełku miasta, bliżej natury, że zielona trawa będzie nam podłogą, a gwieździste niebo sufitem. Z kolei te kilka … Czytaj dalej

Opublikowano Hiszpania | 1 komentarz

Francja, Hiszpania (Katalonia) – rydwany ognia

ZDJĘCIA TUTAJ Hotelik w Sete był miejscem tyle przytulnym ile nieco dziwacznym. Wzorzyste kanapy ze śpiewającymi sprężynami, recepcjonista z zajęczą wargą i jego filigranowa matka o głosie dziecka, czytająca przez cały dzień gazety przy świetle jarzeniówki przecinanym piórami wiatraka – … Czytaj dalej

Opublikowano Francja, Hiszpania | Skomentuj

Włochy, Monako, Francja – wiatr w oczy

ZDJĘCIA TUTAJ! Nie było wątpliwości – po takiej przeprawie przez góry i we wszechogarniającej wakacyjnej atmosferze musiała zapaść ta decyzja: dzień odpoczynku! W miejscowości Spotorno (której nazwa prawdopodobnie zupełnie przypadkowo jest anagramem „Stop or no(t)?”) odrobinę głębiej niż zwykle zapuściliśmy … Czytaj dalej

Opublikowano Francja, Monako, Włochy | 3 komentarzy

Słowenia, Włochy – 5 heart hotel

ZDJĘCIA TUTAJWisienkę na słoweńskim torcie zostawiliśmy na deser. Dzień przed wyjazdem z tego kraju odwiedziliśmy jaskinię w Postojnej. Ostatnią noc spędziliśmy natomiast w namiocie w sąsiedztwie trzech byków, którym najwyraźniej właściciel nie zapewnia wystarczająco rozrywek. Nasz obóz wzbudził wśród nich … Czytaj dalej

Opublikowano Słowenia, Włochy | 1 komentarz

Węgry, Chorwacja, Słowenia – niechciany towarzysz

ZDJĘCIA TUTAJ, TROCHĘ MNIEJ Z UWAGI NA WARUNKIWypoczęci, wyprani i lżejsi o kilka tysięcy forintów wyruszyliśmy znad Balatonu. Teraz nasza trasa prowadziła już prosto na zachód w stronę Maroka, więc z każdym dniem przybliżaliśmy się do celu (do Balatonu musieliśmy … Czytaj dalej

Opublikowano Chorwacja, Słowenia, Węgry | 6 komentarzy

Czechy, Austria, Słowacja, Węgry – atak owoców i rumuńska ezoteryka

ZDJĘCIA TUTAJ Pierwsze od dawna doświadczenie z Couchsurfingiem przypomniało nam, jak miło jest być goszczonym. 12 sierpnia o poranku nasz gospodyni Petra obudziła nas ziołową herbatą i śniadaniem obejmującym między innymi ciasto czekoladowe oraz owoce, za którymi się stęskniliśmy – … Czytaj dalej

Opublikowano Austria, Czechy, Słowacja, Węgry | 2 komentarzy

Polska, Czechy – nuda, dworki i niespodziewane góry

ZDJĘCIA TUTAJ Dziwnym przeżyciem był już sam wyjazd z Gdańska – żadnego preludium, żadnej fazy przejściowej – ot, wsiadamy na rowery, wyjeżdżamy spod domu. Poprzednią wyprawę do Grecji zaczęliśmy z Ełku i sama podróż pociągiem z Gdańska pozwoliła nam przygotować … Czytaj dalej